Leliana در Dragon Age: Inquisition به ریشه های خود باز خواهد گشت

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بازی نقد و رفع مشکلات بازی دانلود بازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ZERO
12:32
پنج شنبه 12 تير 1393

در بازی Dragon Age: Inquisition شخصیت های آشنای بسیاری حضور خواهند داشت با این حال یک سری از آنها جذابیت بیشتری نسبت به بقیه برای بازیکنان دارند. با ما در دامه مطلب همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین توضیحات ارائه شده از Leliana بیندازیم.

 

اینطور که به نظر می رسد با اینکه از Leliana به عنوان فردی مذهبی یاد می شود، هنوز توامندی های شیطانی خود را زمانی که در گروه Orlais به عنوان آدم کش فعالیت داشت را از یاد نبرده است. توضیحات ارائه شده از این شخصیت در سایت رسمی Dragon Age: Inquisition منشر شده که بدین شرح می باشد:

او اسم های زیادی دارد. عده ای او را Sister Nightingale یا The Left Hand of the Divine خطاب می کنند. برای یک دوست کمیاب، او همیشه Leliana است. گفته می شود که او ایمان واقعی را در میان تاریکی توانست بدست آورد و تعهد او نسبت به پروردگار فقط با تعهد به Divine Justinia V که زنی ناجی و استادی بی همتا می باشد برابری خواهد کرد. کسانی که وفادارای و دوستی او را یافتند، از فرد مذکور با شخصیتی ثابت قدم یاد می شود. دشمنان خدایان از ترس بابت حضور او مطلع هستند چرا که این فرد سایه Sunburst Throne می باشد … کسی که صبر خواهد کرد و هدف خود را فقط نظاره می کند تا اینکه در آسیب پذیر ترین نقطه به حساب او برسد.

برای آن دسته از افرادی که با دنیای Dragon Age آشنایی ندارند بایستی بگوییم که Leliana یکی از شخصیت های حاضر در Dragon Age: Origins می باشد که می توانست همراه بازیکنان در مبارزات حاضر شود و حتی روابط رمانتیک برقرار کنند. او همچنین در یک DLC پیش در آمد به نام Leliana’s Song نیز حضور داشت. او شاهد بازگشت در Dragon Age 2 بود و نقش بسیار مهمی را در DLC این عنوان به نام Mark of the Assassin ایفا کرد با این حال Leliana هرگز قابل بازی نبود.

داستان Dragon Age: Inquisition اینگونه آغاز می شود که در حین یک کنفرانس صلح شوالیه های معبد و جادوگران مشغول گفتگو هستند که ناگهان موجودات شیطانی حمله ور می شوند و رهبران مهم در سرزمین ها را نابود می کنند. در این میان وظیفه به عهده بازیکن خواهد بود که خلاء را پر کند و با هدایت نیروهای Inquisition دشمنان را به Rift باز گردانند. Dragon Age: Inquisition در ۷ اکتبر (مصادف با ۱۵ مهر) برای PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360 و PC عرضه خواهد شد.


تعداد بازدید از این مطلب: 461
موضوعات مرتبط: اخبار بازی , تصاویر , ,
بازدید : 461

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









آبا میخواهید بخش نقد بازی ها های قدیمی فعال شود؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدید ترین اخبار بازی های کامپیوتری و نقد و بررسی بازی ها
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به اخبار بازی و دانلود مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر